lindholmlinnea

2012-03-01
08:50:56

Inspirerande!
Jag läser, eller mer kollar in. En så jävla inpirerande blogg! gud vad jag blir taggad när jag ser bilderna på hennes blogg!

Gå in och kolla!!  det gör du här: http://michaelamolander.blogg.se/

Förövrigt så har jag käkat frukost och ska väl snart fixa mig och ta det lite lugnt. Är helt slut i kroppen.. Träningsverk och trött. Ont i hela kroppen. Somnade ca 22.30 igår kväll, och jag brukar somna 24-01 så ja. Men det är bra att sova, sömnen är minst lika viktig i träningen som kosten! sover man inte får inte kroppen kraft att hämta ny energi, och då strejkar den!

Idag står tabata intervaller och lätt benstyrka på schemat! De tackar vi för..

Ska väl sova 45 minuter till nu. Vi hörs senare!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: