lindholmlinnea

2012-03-08
12:35:55

JC
står på praktiken, gör inte alls mycket. Går på lunch nu iaf, omelett, lite kyckling tomater, broccoli, morötter. SChysst lunch endå. MÅste säga att jag är riktigt duktig på att göra kyckling, den blir aldrig torr eller så. MEn iallafall. Ingen träning igår var jätte trött, så jag tänkte köra hårt idag istället. Iaf 1h kondition., sida, lite vader, och triceps, känner att det dallrar alldeles för mycket på armarna, haha! MEn åt ett helt annat ämne nu. Mmina kläder! Jag är så fruktansvärt trött på dom, ska rensa ut det mesta, klarar max 3 veckor till, tur jag drar till NY och köper nytt. För jag spyr snart på dom. Och mitt hår också, är så fruktansvärt trött på det. SKa färgaa det mörkare en gång till, sen mot sommaren blir det ljust och fräsht igen. Det var allt jag hade att säga nu, återkommer ikväll om Hur träningen gick. OM ni inte ser något inlägg gick det skit.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: