lindholmlinnea

2012-03-07
09:30:25

Lifestyle

Kom nyss hem från en pw på 50 minuter, nöjd! käkar frulle nu, vid halv elva tar jag mig till praktiken på ett eller annat sätt, Käkar ute idag, hämtsallad från 21:an går alltid hem så det blir det!
Efter praktiken går jag och handlar, kvarg, cornflakes mm! ni vet sånt som man behöver. Har även tänt att testa äppelcidervinäger, De sägs vara förbrännande och går det inte åt rätt håll så kan det inte gå åt fel håll. Kan ju bara vart att testa faktiskt, ca 20 riksdaler på Willys! Nu måste jag hoppa in i duschen!

Mina nya darlings

Kommentar:

sv; har en revben/ryggskada samt knäskada som förhindrar min träning. dvs får väldigt ont när jag rör mig. förut dansade jag 10 timmar per vecka vilket jag helt fått lagt av med nu :/ därför jag önskar att det fanns nå sätt att kombinera smärta med träning! haha (a'

2012-03-07 @ 10:19:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: