lindholmlinnea

2012-03-13
21:26:57

Pause
Det har gått för långt. Jag prioriterar fel saker först och det går åt helvete allting faktiskt. Så jag känner att det skulle vara bra att ta en pause med allt, Måste ta tag i mig själv. Ställer för höga krav på mig själv inom träningen, hjärnan fungerar inte kroppen fungerar inte och jag är trött och sur jämt och ständigt. Jag behöver börja om, en start over. För att detta fungerar faktiskt inte, jag tränar som är elitidrottsman hårt 5 gånger i veckan och äter på tok för lite. Det fungerar inte, jag ska gå ner 12 kilo (och ni får tappa hakan och ifrågasätta, man måste ju pröva sig fram för att komma någonstans) och forma kroppen, men som det ser ut nu fungerar ingenting, jag tränar utan resultat. Min kropp har gått i "ide" När man tränar och äter för lite så sparar kroppen på allt den har, den gör alltså inte av med något, vilket resulterar att hjärnan inte fåt tillräckligt osv.

Jag kommer fortfarande att tänka på vad jag äter, och jag kommer att fortsätta träna, plugga. Måste börja tänka på lite andra saker också, sysselsätta mig. Men jag kommer att äta normalare osv osv.

Är tillbaka när jag känner för det. Tills dess får ni ha det sjukt bra.

Jag ger inte upp,jag kommer att nå mitt mål. Det kommer bara att ta tid

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: