lindholmlinnea

2012-03-03
23:30:38

Taggar söndag

Nya träningsskor står på shemat! Men innan det går jag upp vid ca 09:00 och tar mig en pw på 40-60 minuter. Käkar frulle sen är bär det av till stan, sen så ska jag ut och dra 2,5 i vilsta, eller om jag tar 5:an, har inte bestämt mig ännu. Men ut ska jag. Måste träna upp mig inför å-varvet nu!! Taggar som fan! Det är i Juni någongång så jag ska köra stenhårt på konditionen!

Ska köpa dessa har jag tänkt, bara som att ha när jag tränar, tills vidare. Då mina andra är helt slut. Blir dessa då som en panikutväg. Längtar till NY då det blir mycket träningsgrejer med hem! Nu måste jag sova då jag ska orka träningen imorgon! För sömnen är minst lika viktig, det får man inte glömma!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: