lindholmlinnea

2012-03-01
17:28:13

Vilken jävla dag, vad är felet?
När jag tog mig till praktiken imorse såg jag ingenting på vänster öga, det var lixom vitt och jag såg inte om jag t.ex läste en text. Dock har det gått över nu, skönt det! Jobbade lite, åt lunch med Matilda, hon käkade strips på Corner, jag fattar inte, hon måste ju avlida snart så lite hon äter? :(

Gick hem vid ett redan?! då jag hade ont i huvet och inte kände mig 100% sov från halv två till halv fem, trött tjej? sov endå 9,5 timmar inatt? vet inte riktigt vad det är med mig. Jag tar en promenad till farmor och tar det lite lugnt där. Känns onödigt att ta ut sig när jag mår såhär. FAN VAD TRÅKIGT.

Tar en Powerwalk till farmor på en timme nu, dock tar det typ 30 mnuter att gå till henne så fr vi vilken väg jag tar. heipa!

blääää
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: