lindholmlinnea

2012-03-19
22:44:29

Working out!

Inte så jätte nöjd med prestationen på konditionen, däremot så körde jag ett grymt benpass som bestod av

Knäböj 15-20 reps 3 set
Utfall 10 reps 4 set
Benpress 25 reps 4 set
Lårcurl 20 reps 4 set
Rumpövning 12 reps 2 set

Helt okej nöjd med det passet faktiskt! Efter det hämtade linn upp mig vid gymmet, sedan har jag umgåts med den pinglan fram till nu ungefär, kom hem från ca 30 minuter sen, har bara hunnit duscha så snart är det bingen som gäller! Linn är en sån där människa som köper väldigt mycket skor och kläder, och när hon inte vill ha skor t.ex som hon aldrig använt säljer hon dom, har faktiskt hittat ett par jätte fina skor, hihi! Tänker mig som till sommaren, sommar♥

Har inte så mycket mer att komma med denna kväll! slänger in lite fina bilder då det alltid är kul att kolla på!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: