lindholmlinnea

2012-10-10
10:57:28

Long time
Det var jättelänge sedan jag bloggade! tror inte ens att jag har några läsare. Men jag bloggar för att det är ett sätt att motivera mig själv på.  Jag börjar med en nystart då. Jag heter Linnea Lindholm, jag bor i eskilsuna och går andra året på gymnasiet. och mitt intresse är att träna, jag tränar 4-6 dagar i veckan.
 
Just nu går jag på ett gym som heter Gympozz. Där går man på olika pass. Jag går på passen Bodypump, BodyJam, spinning och sh'bam.
Bodypump- ett styrkepass då man går igenom alla kroppens muskler med vikter och ólika övningar.
Bodyjam- ett danspass där man får upp puls.
sh'bam- också ett asroligt och pulsgivande danspass
spinning- pulspass på cykel.
 
Jag är även ute och går mycket. jag gymmade jätte mycket år 2011, varje dag, speciellt på sommaren. sedan har jag haft kost och träningsschema men det har funkat sådär. just nu äter jag helt vanligt, tränar och tar de som de kommer.
 
Frukost mellan 06:30-08.30- 1 Dl havregrynsgröt och två löskokta ägg.
Lunch mellan 11.00 och 13.00- beroende på vad det är för något i skolan, men oftast mindre kolhydrater.
Mellanmål 14.00-16.30- kvarg (kesella) med fun light. blir som youghurt fast mer protein och knappt något fett. 
Middag18.30-19.30- försöker att undvika kolhydrater.
 
Efter jul har jag stora förhoppningar om att börja på ASK gym då jag gått ner i vikt. då är de dagt att bli fit. Tills vidare jobbar jag mycket med förbränning.
 
Dagens träninge består av spinning!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: