lindholmlinnea

2012-10-15
09:38:26

Måndag återigen!
 
Och precis som förra måndagen sitter vi nu i våran grupp på ÖFA och har måndagsmöte, fruktansvärt tråkigt måste jag säga. Idag står läkarbesök och träning på schemat, även plugga måste göras. men en sak i taget, klockan 13.30 ska jag iallafall till läkaren och kolla upp min mage, har haft ont hela helgen och den har hindrat mig från att träna. Vet inte om jag åker tillbaka till skolan eller hur jag gör, kvargen ligger i väskan och kvargen ligger i väskan så det är lugnt.
frulle imorse: en halv dl havregrynsgröt och ett ägg.
förut åt jag en dl havregrynsgröt och två ägg, men jag måste dra ner på allt om jag ka nå mitt mål.
Det är bara det att det kommer ta sådan jävla tid, och jag avskyr att gå hungrig..
Men jag kommer att klara det, det gick jätte bra förra veckan och det ska gå svinbra denna vecka!
Förutom att dte kommer lite jobb i vägen för träningen men då går jag ut och promenerar eller springer!
 
Vi hörs ikväll! ha en bra dag alla träningsnördar!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: