lindholmlinnea

2013-01-16
10:43:00

Ingen är tröttare än jag idag.

Bröst,triceps och jogg igår, vilket resulterar att jag är rätt seg i kroppen idag. Sitter och käkar frulle nu, 2 ägg 2 hårda mackor (Inge smör dock)
Idag är de idrott i skolan sen hem, ta det lugnt ett tag sen iväg på nästa sak, barnvakt. Jag käkar där idag (tonfisk och grönsaker) med tanke på att jag drar till gymmet alldeles därefter och kör mitt pass och det blir alldeles för sent att äta när jag kommer hem (vid nio tiden skulle jag tro) då blir det bara ett lätt kvällsmål som består av en macka (likadan som frukosten) och en protein drink. Sedan är det i säng direkt. Sömnen får man inte glömma, den har en stor del i hela processen den också.

Dagens träningspass: 1h spinning + mage!

Naglarna vart fixade också! Äntligen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: